Mugcake med hallon och banan

Tisdagar är intensiva dagar för mig träningsmässigt! Börjar oftast med ett morgonpass som idag bestod av bröst och biceps. Ökat vikten i bicepscurl med hantlar nu och det kändes jäkligt gött. Träningen går så bra just nu!
Blev en omgång plankan också. 4,30 på tå, upp till 5 på knä. Vila + 1,5 min till på tå, sen fick det räcka. Det ska gå.
Åkte till jobbet och förberedde lite engelskagrejer samt var på mattelektion. Har sån tur som jobbar på skola nu inför högskoleprovet. Fått pluggat lite engelska idag också.
Kände mig helt slut i kroppen men envisheten tog mig ut i löpspåret i alla fall. Körde ”genvägsfemman” och sedan till gymmet så blev nog ca 1 mil sammanlagt. Gick lite sisådär i början och fick håll ett par gånger, men viktigast är ju att jag tog mig ut och det känns rikigt bra nu i efterhand. Corepasset var lite halvskakigt och energin var inte riktigt där. Releasepass också så det var lite klurigt att hänga med.
Till frukost idag gjorde jag mugcake.
Recept: 

1 dl havregryn

1/2 mosad banan
1 ägg
Mixa dessa ingridienser med en stavmixer
 
Rör ner: 
2 msk hallon
1 msk kokos
1 msk mandlar (grovhackade) 
1 tsk kanel
dsc00114_5421cb63ddf2b368ba28a6d2dsc00116_5421cb5e9606ee3155183309
Kommentera

