Bananpannkakor med vaniljkräm och chokladsås

Idag står bröst och axlar på schemat och jag är supertaggad. Känner mig stark i kroppen och har go träningsvärk i både ben och mage sedan gårdagen.
Känner verkligen att träningen går sjukt bra nu. Kosten gör så mycket och nu är det inte svårt att få i sig frukosten längre. I början kändes det lite väl mastigt. Känns som det kan bli många roliga personbästa 2016.
Innan gympasset i eftermiddag tänkte jag ta en långpromenad med Oliwer och lyssna på avsnitt 3 av styrkelabbet podcast. Go dag!
Startade upp med banan/havrepannkakor med vaniljkräm och chokladsås. Hur gott?!
Receptet på pannkakorna körde jag det gamla vanliga: 
2 dl havregryn
1 banan
2 ägg
Smakar såklart ganska mycket havregryn så om jag inte skulle köra stenhårt med kosten just nu skulle jag bara ta 0,5-1 dl havregryn istället.
Vaniljkrämen gör jag på kvarg, stevia och vaniljarom och chokladsåsen har jag gjort på en skopa whey complete choklad och en skvätt vatten.
DSC_0281
Kommentera

