Nyttig ischoklad

God morning, friday!

Igår körde jag bröst och axlar på gymmet och det blev faktiskt ett personbästa i bänkpress! Trots att jag hade grym träningsvärk i biceps och kände mig sjukt tung i armarna tryckte jag upp 50 kg tre reps. Kanske kan jag lägga på något kg nästa gång då.. Grymt kul! Idag blir det vilodag från styrkan och jag ska istället köra någon typ av cardio. Har inte bestämt mig vad än.. Tabata, roddintervaller, löpning eller trappmaskin. Jag får se! Något ska det bli för ikväll är det tacokväll och film som gäller och det blir godare om man kört lite tuff cardio innan. Kan vara så att vi planerar att köpa lite lösgodis också…🙈
Igår gjorde jag också ett nytt recept! Något som jag borde gjort vid jul istället men där fanns inte mycket tid! Här har ni i alla fall ett enkelt, gott och nyttigt recept på ischoklad!
1 dl whey complete choklad
1 dl vatten 
1 msk kakao
1 msk stevia
40 g smält kokosolja
 
Blanda alla torra ingredienser och rör sist ner smält kokosolja. Fördela smeten i muffinsformar eller ischokladformar. Låt stå o frysen minst en timma innan servering. Toppa gärna med lite havssalt för ännu en liten grym touch!
2016-01-22-1037_56a1f83f2a6b2237955d92a2
Kommentera

