Kostschema

Jag har nu äntligen gått klart min utbildning till personlig tränare och kostrådgivare. En rolig period hemma i Göteborg med nya bekantskaper och nya kunskaper. Kul! 

Med detta kände jag att det var dags för en ny blogg – lite renare och mer strukturerad. Alla recept hamnar under kategorier osv. Tyvärr lyckades jag inte lista alla recept för att enkelt kunna trycka sig vidare till dem men jag har i alla fall flera kategorier så som: bakelser, frukost, middag osv.  

Med mina nya kunskaper har jag satt ihop ett kostschema för oss som vi ska följa fram till sommaren. Vi kör inte stenhårt utan har lite utrymmen här och var men det ska bli sjukt kul att testa. För-och efterbilder kommer! 

Idag storhandlade vi så allting finns hemma. Matlådor lagas och maten vägs. Känns så bra redan efter två dagar. Det är en hel del mat! 

Idag körde jag ett ryggpass följt av lite core, en långpromenad i vårsolen med Oliwer och sedan höll jag cardio walking 45 min. Grymt!
   
Min frukost idag blev 2 dl havregryn, 1 msk whey complete vanilj, 100 g hallon, 2 dl mjölk och ett ägg. Kaffe och vatten till det. 

  Kyckling, lax, kassler och fläskytterfilé med olika sammansättningar kommer bli våra middagar och luncher ett bra tag framöver!  

Kommentera

