Om mig

Jag heter Lina Alleborg och är född på sensommaren 1994.

 

Jag började intressera mig för styrketräning runt 16 års ålder. Jag är nu utbildad gruppträningsinsruktör, personlig tränare och kostrådgivare – dock är det bara gruppträning jag sysslar med för tillfället. Jag också läser till grundskolelärare årskurs 4-6.

Jag har nu påbörjat min resa mot att göra debut i Bikini Fitness. Den 25 mars 2017 är tanken att jag för första gången ska ställa mig på scen. Då ska jag vara i mitt livs bästa form! Följ gärna med på min resa.

Bloggen startade jag främst för att dela med mig av nyttiga recept och bakverk då det är ett stort intresse jag har. Nu är det dock mer än det som gäller!

Har du frågor, synpunkter eller önskemål är det bara att höra av dig!


2 reaktioner på ”Om mig

Kommentera

