En veckas diet och rygg 

En vecka av dieten har gått och jag känner mig pigg och glad. Träningen idag gick riktigt bra! Körde ett ryggpass en stund efter frukosten och det är oftast efter gröt jag får mina bästa pass, så det får nog läggas som mellanmål framöver. Ska räkna ut vad det blir bara. 😉 På marklyften gjorde jag 8 reps x3 på 80 kg. Bara några veckor sedan jag drog 8:or på 70kg så det känns rikigt bra. Kanske dags för ett nytt pers snart!

Ikväll kör jag cykel med fotbollslaget som kör igång. Sjukt kul att få tagga igång dom inför säsongen. Innan planerar jag att ge magen en omgång också. 

  

Kommentera

