Dubbelpass

Idag blev det mugcake till frukost gjord på 1 1/2 dl havregryn, ett ägg, 1/2 banan mixat och sist rörde jag ner lite hallon och bakpulver. In i mikron 1 min 45 sekunder och sedan toppad med lite blåbärskvarg, 1/2 banan och lite hallon. Så gott! 

Även här går ekvationen ungefär jämnt ut med dieten. Gäller att variera sig så mycket det går, även om jag älskar gröt! 

Dubbla pass idag så efter en intervju begav jag mig mot gymmet och brände av ett benpass. Gick lite segt i början men kom igång till sist. Vid 18.30 höll jag cardio walking och det var så himla roligt idag! Kände verkligen att deltagarna gav allt så tillsammans svettades vi ordentlig!😉

Till lunch åt jag makrill, ris och ägg och till middag blev det 120 g fläskfilé, 200 g potatis och en sås gjort på mjölk, soja, vitlök, köttbuljong och peppar. Lite vitkålssallad till det. Riktigt gott!

  

Kommentera

