Podcast och långpromenad

Måndag har passerat. Veckans roligaste dag för mig faktiskt. Startade den med mina seniorer. En halvtimma styrka och en halvtimma cykel. Så sjukt kul när dom börjar tjoa och flåsa för dom tycker att det är både superkul och jobbigt. Precis som jag! … Och hur smickrad blir man inte när en av deltagarna frågar om det är sant att jag ska flytta, för att sedan fälla tårar och säga att dom tycker så mycket om mig? Knappt så jag själv kunde hålla tårarna tillbaka!

Efter seniorpasset körde jag ett gött ryggpass. Marklyft med stopp idag igen så jag körde inte högre än 65 kg då. Bra att variera lite. Känner att det är rikigt effektivt. 

Till kvällen körde jag cykel 45. Gjort ett nytt pass och det var riktigt bra om jag får säga det själv. Kul och jobbigt! Idag är det en lugnare idag. Precis ätit frukost och ska strax ner och köra en tvätt, långpromenad med Oliwer med styrkelabbets podcast och sedan lite städning tänkte jag. Går så jävla fort att bli skitet…

  

Kommentera

