Benpass och mazarinens dag

Idag har jag kört ben på gymmet. Gick faktiskt rikigt bra och kände mycket ork. Kul! Körde även lite mage efter. Hem för lite lunch och nu ska jag strax bort till gymmet igen för att hålla cardio walking. Blir härligt för mina ben det… 

På söndag är det förresten mazarinens dag såg jag, så jag tänkte göra ett försök att få fram ett nyttigt recept till er! Kan inte lova något mästerverk här men värt att försök. Beställt hem Sunrin Melis som ska fungera ungefär som florsocker som jag tänkte använda till glasyren. Jag gick till butiken Life. Dom hade det inte hemma men hon erbjöd sig att beställa hem det. Så himla gulligt! Så förhoppningsvis kommer det hem tills på fredag och blir receptet lyckat så kommer det alltså upp redan då så ni hinner göra det till på söndag. 😉 Jag har aldrig gjort vanliga mazariner ens men vad förlorar man på att prova! 

   
 

Kommentera

