Känner på pb och nya våfflor

Hej! Söndag idag. Helgen har gått så sjukt fort samtidigt som den har varit helt perfekt. Två träningspass igår och ett idag.
Igår var det först cykel 45 och core. Hade sån huvudvärk först men efter uppvärmningen och första ta tabataintervallen (första gången vi ställde oss upp trodde jag aldrig att det skulle gå!!) släppte det helt. Jag behövde få svettas lite. Abstinens efter två dagars uppehåll från tränin. 😉 Vi åkte hem, käkade lunch, storstädade och napade innan vi åkte tillbaka till gymmet för pass nr 2. Rygg! Min favorit. Nosade på mitt pb två drag – 100 kg. Snart är det dags att öka där också. Kändes sjukt bra! 

Till kvällen hade vi middag med ett par vänner. Käkade hemmagjord tapas. Storfavorit hos oss! Så himla gott och man kan ju göra precis efter eget tycke 😍

Med all gårdagens energiintag fick vi idag till ett riktigt bra pass också. Bröst och axlar. Körde även mitt pb idag på 50 kg. Kändes nästan lätt idag men när jag skulle upp litegrann tog det tvärstopp…😒 men, sjukt nöjd ändå! Hela passet gick skitbra. När vi var hemma igen gjorde jag även ett nytt recept på nyttiga våfflor. Det närmar ju sig våffeldagen! Receptet kommer upp i veckan. 😃

Nu ska vi åka och kolla vart jag ska jobba i veckan!

     
  

Kommentera

