Proteinvåfflor

Hallå! Veckan har flugit förbi och vi sitter just nu i bilen på väg ner till Göteborg. Jag har kämpat mot en förkylning hela veckan så ingen träning för mig. Idag är det på toppen av förkylningen. Mår så otroligt dåligt. Panik! Så jävla otajmat när vi ska hem och hälsa på. Carina och jag ska teama på lördag… Hoppas verkligen att det går. Hatar att vara sjuk!

Tyvärr har jag inte fått in bilderna på våfflorna jag gjorde här om veckan, men för att ni ska kunna göra dom till våffeldagen lägger jag upp receptet i alla fall!

3 dl havregryn malt till ett mjöl
1 dl rismjöl
1 dl whey complete vanilj 
1 tsk bakpulver
En nypa salt 
1 dl valfri mjölk
1 dl vatten 
3 dl

 

DSC_0134

DSC_0137

3 reaktioner på ”Proteinvåfflor

Kommentera

