Träning och dejt

Veckan har gått så fort och helgen ännu fortare. Träningen har flytit på och idag tar jag en välförtjänt vilodag med träningsvärk i typ hela kroppen. 

I fredags vickade jag som idrottslärare så mellan lektionerna passade vi på att träna lite inför Tough Viking nästa helg! Klättrade i rep och testade hoppa över bom. Jag har sjukt dålig spänst… Repkättringen är svårare än man tror men lyckades jag få till tekniken till slut. Behöver dock träna mycket mer! Blev ett halvbra bröst-och axelpass efter jobbet.

   
 

Lördagen var hur mysig som helst. Började med mitt cykelpass kl 9.00 följt av core. Efter det åkte jag ut till Norsholm med Oliwer för att kolla på Olles första fotbollsmatch efter ett års uppehåll pga knäskada. Seger för dom och han gjorde ett mål, så det var en lyckad start!👏🏻 

På kvällen blev jag bortskämd med tapas. Vi åt på nyöppnade Pinchos här i stan och lite barhäng. 10 av 10 får kvällen!

  
Idag har vi varit och köpt färg till badrummet och lite fröer. Vi ska ha ett eget land med massa odling hade vi tänkt! Nu är det nämnligen bara 43 dagar kvar tills vi flyttar. Helt galet! Längtar så! 😍 

 

Kommentera

