Morgonpass och examen

Idag startade vi dagen med ett morgonpass på gymmet. Det var galet längesedan men fan, vad jag gillar det alltså. Biceps och triceps stod äntligen på schemat. Träningen har gått lite svajigt senaste tiden. Inte fått in rutinerna riktigt och ett biceps och tricepspass minns jag knappt när jag körde senast. Det kändes! Men efteråt var jag sjukt seg i armarna vilket ändå är känslan jag är ute efter så jag är nöjd. 

Åkte direkt till jobbet och nu på eftermiddagen har jag varit på Olles examen. Nu är han färdigutbildad och har ett jobb i Göteborg fixat. Ett stipendium för ett grymt projektarbete kammade han hem också. Sjukt bra! Så, medan han festar ikväll har jag lagt mig till rätta i soffan för en kväll här tillsammans med Oliwer. Någon gång inatt agerar jag taxi men det är oklart när.. Ha en fin kväll, hörrni! 

Kommentera

