Rygg och frukostbuffé 

Idag har vi haft en riktigt bra söndag och har hunnit med mycket. Vi startade dagen med ett riktigt grymt ryggpass. Efter att ha gått på massage i Göteborg fick jag lite bra tips inför marklyften då jag har haft problem med stelheten. Handlar troligtvis om att jag kör med mixat grepp och alltid kör på samma sätt. Så, den senaste tiden har jag alltså börjat att variera och det börjar kännas riktigt bra! Började med 40 kg och jobbade oss sedan uppåt. Ett drag på 100 kg och sedan ner igen. Kändes riktigt bra! Gött pump i de andra övningarna också.

Efter passet gick vi ner på stan och njöt av en grym frukostbuffé på ett hotell. Finns det något bättre än hotellfrukost?😍 Där satt vi och njöt innan vi gick en sväng på stan. Fick med mig en tröja hem och Olle ett par skor. Slog ihop lite på soffan nu och om en stund blir det promenad med Oliwer. Ikväll blir det grillat! BRA söndag.👍🏻

Kommentera

