Löpning och proteinbars 

Klockan är strax efter 12 och jag har precis provsmakat gårdagens bakelser. Gjorde proteinbars och enmangocheesecake. Tyvärr smakade den inte så mycket mango som jag hade hoppats på. Jag använde fryst mango så kanske hade färsk blivit bättre eller bara med störning.. Det gick absolut att äta men vill allt justera receptet lite! Proteinbarsen blev i bättre! Jag gjorde dom på dadlar så ingen annan sötning. Receptet kommer ikväll! 

Jag har nu betat av dagens löprunda som blev 5,4 km. Kändes gött! Ibland kändes det riktigt tungt men jag gav inte upp i alla fall! Är ju så van vid att ha vätska under mina pass så det var det som kändes jobbigast. Haha! 😃 gick på 27 minuter så det känns helt ok ändå men det ska slås nästa gång! 


Kommentera

