Rygg, ben och allt det där

Ligger lite långa mellanrum mellan uppdateringarna här men det händer mycket just nu. Och med handen på hjärtat så drar jag mig för att använda min dator (så långsam!) och på den ska bilderna läggas in för recept osv.. För jag har nämligen en god kaka som väntar på att läggas upp! 

Träningen har gått sjukt bra senaste tiden faktiskt. Nötat teknik mycket och det börjar verkligen att ge resultat. Mitt lyftarbälte var den bästa investeringen jag gjort i år för mina knäböj. Helt underbart. Handledslindorna har också gjort succé. Det tar verkligen träningen till en ny nivå.

Idag har jag sjuk träningsvärk i typ hela kroppen så vi tar en välförtjänt vilodag. Helgen bjöd på träning och tapaskväll till mello. Här kommer lite bilder från veckan som gått!
100 kg i marklyft kändes mycket lättare än senast. 

Nytt golv inlagt i huset. I helgen går första flyttlasset. 😍


Denna kväll bjöd på riktigt god mat och gott umgänge till mello! 

Och så en avslutande bild på vår älskade lilla Dexter. Brorsa till Oliwer. Han väntar så troget på honom där hemma.😍

Kommentera

