Ryggproblem borta och Två år idag 

Två gånger på kort tid var det som behövdes. En jävla ryggsmärta som vägrat släppa på ett helt år fick han bort och det var sådan otrolig känsla att kunna böja sig framåt utan att det känns som en kniv skär igenom ländryggen. Visst är det fortfarande mycket stelhet i mig som jag behöver stretcha undan och att besöka honom flera gånger är absolut något jag ska göra. Men fan vad underbart. Jag är så tacksam! Det gör så inihelvette ont att vara där. En stötvågsbehandling på sätet och ryggen. Det var rent ut sagt förjävligt men det hjälpte. Ländryggssmärtan var kvar efter stötvågen så gången efter körde han med ultraljud där och direkt efter kunde jag böja mig fram utan att känna någon smärta i ländryggen. Det kändes fan som jag hade fått en bedövning. Är så van vid att ha ont. Sjuk känsla! 


På tal om något helt annat så firar vi två år idag. Det ska vi fira med tapas och vin. Det är vi värda👌🏻 puss, min älskling❤️

Kommentera

