Whey complete salted caramel

God kväll! 

Träningen börjar äntligen kännas riktigt bra igen och energin och motivationen är på topp. Det är bara svårt att hinna med allt man vill göra ibland!

På lunchen idag rev jag och pappa av ett spinningpass på lunchen följt av lite stretch. Skönt att svettas ut ordentligt. Sitter ju så stilla på dagarna nu på jobbet. 

Till kvällen körde vi ett ryggpass som kändes riktigt bra. Latsen är helt döda för tillfället. Skönt.

Imorgon blir det förhoppningsvis ett grit cardiopass om jag hinner och sedan ett biceps och tricepspass på kvällen. Lite discoträning på lilllördagen!😏

Ikväll provade vi också den nya smaken på whey protein- salted caramel. Jag blev inte besviken! En riktigt god kolasmak. Blandade den med mjölk. Två knäckisar med keso till det. Bra kvällsmål.🙌🏻

Jag och min andra halva på väg upp till Värmland! ❤️

Kommentera

