Bodybalance

Glad torsdag! Imorgon är det fredag – HELG 😍 

Idag gick jag och Oliwer en mysig morgonpromenad. Var sjukt seg när klockan ringde. 😴 Men det är så värt det. Blir så mycket piggare och frukosten blir så mycket godare. 

På lunchen körde jag ett bodybalancepass. Börjar verkligen känna skillnad i min kropp nu och det är så otroligt häftigt. Är så motiverad till att fortsätta med mer rörlighetsträning.

En god kasslersallad till lunch och sedan rev jag av resten av dagens jobb. Hem för lite mellanmål och sedan höll jag cykelpass på Nordic Wellness Landvetter. Sjukt kul! Märks att det är semestertider och att solen äntligen tittade fram idag då det var lite färre deltagare men vi köttade på. Svettigt och kul! Nu blir det kalkonbröstfilié och sötpotatis. SÅ gott. 😍

Kommentera

