Mountainbike

Igår fyllde pappa år så vi planerade en kväll med god mat och vin hos honom. På morgonen gjorde vi plats för det genom ett överkroppspass. Mark, bänk, chins och flyes räckte gott och väl. Nu vågar jag börja köra lite tyngre på marken igen och det känns rikigt bra. Ska bara se till att inte bli för optimistisk nu. Körde 6:or på 80 men stannade där, även om jag var lite sugen på att gå upp!

Kvällen blev superlyckad. Maten blev rikigt god och till efterrätt gjorde jah glass i min glassmaskin. Det kommer bli mycket glassrecept. Sjukt bra med en glassmaskin. Allt blir ju typ bra!!😃 igår gjorde jag en glass på wheys nya protein- salt caramel. Tror ni den var god eller??😋

Nog om det. Idag cyklade vi mountainbike. Så jäkla roligt! Men jag behöver köra mer för att bli lite modigare. Rötter och stenar är väldigt obehagliga i mitt tycke. Speciellt i en brant nedförsbacke och uppåt är dom bara ivägen… Mycket teknik men otroligt kul när spärrarna släpper. Ska köra mer hemma i Landvetter. Skog har vi ju! 

Kommentera

