Nu börjar det 

I förrgår var jag på gymmet och körde ett överkroppspass. Det gick bra men jag körde själv då det blev lite lättare vikter på bänken osv. Efter körde jag lite löpning på friidrottsbanan. Körde väldigt lätt då jag inte vill tappa suget direkt. Det är faktiskt riktigt kul men som sagt, tar det lugnt så jag längtar till nästa gång istället för att det ska bli en sak jag drar mig för.

Det är min första (av två..) semestervecka. Har renoverat ett av smårummen här hemma, bockat av lite måsten, vilat och tränat. Imorgon ska jag på skaldjurskryssning och på söndag åker vi till Turkiet på en all inclusiveresa. Ska bli så jäkla gött! Bara massa träning, mat och strandhäng. Inte helt fel det! 

Kommentera

