Nu kör vi

Hej hej.

Nu har jag haft en lång lång paus ifrån min lilla hörna här på internet eftersom jag helt enkelt inte haft någon lust. Träningen har gått riktigt bra så det är absolut inget fel på den motivationen. Dock har jag inte haft någon lust eller tid till att komma på nya recept eller så.. tråkigt nog. Det har varit fullt upp eftersom jag har börjat plugga. Men nu, efter att ha tagit upp kontakt med min blivande coach (för just nu är det ruggigt nära dietstart) känner jag lite behov och motivation till att skriva. Det är verkligen en hjälp att publicera saker offentligt för motivationen… haha konstigt men sant. En morgonpromenad kommer inte kännas lika jobbigt om man kan skriva av sig lite om det, haha. Med det inte sagt att det kommer bli lätt…

Idag är jag ”ledig” från skolan. Alltså plugga hemifrån. Politk handlar denna kurs om och det är absolut inte min starka sida. Är helt enkelt för dåligt insatt men nu är det bara att läsa på. Superfint väder ute så jag och Oliwer har varit på promenad. Ikväll är det överkropp på gymschemat. Har kört klassiska 6-8 repetitioner ett tag nu och det är dags att sänka vikterna något och köra betydligt fler reps. Ska bli kul att ändra litegrann även om jag tycker det är allra roligast att lyfta tungt. Tänk att man kan ha så roligt med en skivstång…?

 

Kommentera

