Vi tog oss igenom det tillsammans! 

I helgen har vi haft fullt upp med trevligheter! I fredags var vi över på middag hos min kusin. Det bjöds på smördegsinbakad fläskfilé med potatis i ugn. Supergott! Till efterrätt fick vi en nyttig chokladmousse gjord på bland annat avokado och dadlar. Väldigt uppskattat det också. 😁

Jag kammade hem biljetter till toughest så det sprang jag och Olle i lördags. Så sjukt roligt! Jag hade väl inte bästa förutsättningarna då jag drack något glas vin för mycket i fredags men.. det gick bra änå 😜 var inte full eller så, men kände bara att jag inte hade så bra vätskebalans.

Till kvällen var det kräftskiva med kära vänner och det var så trevligt! Dragspelsspelande, god mat, skratt i mängder och allt en kväll behöver för att bli lyckad. Vi var lite småsega igår men vi tog med hundarna till en agilitybana och provade lite. Båda två var superduktiga och jag blir verkligen taggad på att göra det mer! Nästa år kanske vi borde gå med😏


Kärleken till dessa!<3

2 reaktioner på ”Vi tog oss igenom det tillsammans! 

Kommentera

