Förra helgen var fullspäckad och likaså denna. Veckan har bjudit på någa riktigt bra träningspass. Vi har nu som jag nämnt gått över till att köra lättare vikter med fler repetitioner vilket verkligen gör att man får träningsvärk! Det gäller att chocka kroppen och inte köra på för länge på samma sätt. Något jag verkligen har lätt för att göra…

I fredags var jag ute på stan och käkade tillsammans med några kompisar från klassen. Det blev en helkväll ute och det var såå trevligt! Då får man lite ångest tt det närmar sig diet, haha😉 

Igår blev det betydligt lugnare med tapas hemma framör bingolotto. Ingen vinst för mig men Olle kammade hem hela 50kr!
I torsdags hängde jag med några vänner och gjorde egen sushi. Har nu lärt mig göra inside out- dom godaste 😉

I fredags käkade vi på Made in China. Jättemysigt ställe och efteråt fick man lyckokakor. Detta var min! Spännande…

Haha, sist men inte minst måste jag ju visa veckans höjdpunkt. Dexter har vart hos veterinären och fick ha tratt på sig. Den gillade han inte särskilt mycket och blev otroligt klumpig och dum i😂  han mår bra och det var inget allvarligt, bara ett litet sår på ryggen! 

Kommentera

