Det närmar sig debut

Åh, nu börjar det närma sig diet och jag börjar typ bli nervös, haha! Känns helt sjukt att jag ska göra debut i bikini fitness. Om jag nu pallar dieten… Har aldrig följt ett kostschema förut.Inte strikt i alla fall, och absolut inte ett så extremt som en tävlingsdiet ändå är. I november är tanken att dieten ska ta fart och jag har kontakt med coach nu så hon håller på och planerar.. det ska bli så spännande! Förhoppningsvis är jag redo för scen i mars. Då ska jag stå i mitt livs bästa form! Det ska bli sjukt kul att se hur man ser ut lite mer avskalad, haha.. man kanske är asliten? 

Idag rev jag i alla fall av ett riktigt bra benpass och imorgon väntar bänk. Jag är taggad! 

Kommentera

