Sa jag att det gjorde ont?

Igår körde vi ben. Jag som precis hade börjat kunna gå igen. Härligt.

Det var nog i .. torsdags(?) Som jag körde ben sist och herrejävlar vilken träningsvärk jag har haft sedan dess. Det var nog split squats som gjorde det eftersom det var längesedan jag körde det. Så fruktansvärt jobbig övning men grymt bra! Längesedan jag hade sån värk  i röven alltså. Så om du vill träna ben och rumpa effektivt-try it!

Hursomhelst… Igår var det  dags igen och även om jag fortfarande hade träningsvärk tog jag mig igenom passet. Split squats, frontböj och liggande lårcurl blev det då. Vi avslutade med lite cable crunches. Idag har jag lite mera träningsvärk igen, haha.. Efteråt köpte vi sushi. Jag passar verkligen på nu innan jag går in på diet. Ikväll ska jag nog få ta en titt på kost-och träningsschemat så jag kan börja göra mig redo.. Dock är det typ 21 veckor kvar till tävling så jag vet inte riktigt hur tanken är när jag ska börja osv.. Men jag ska nog få klarhet i det hela snart! Men innan dess ska vi riva av ett bröst/axlar/tricepspass! 🙂

 

 

Kommentera

