Imorgon smäller det! 

Helgen har varit helt perfekt. I fredags var brorsan hemma och vi åt middag hos pappa för att sedan ta oss in till stan och kolla på Morran och Tobias. Jag dör😂 så jävla roligt! 

I lördags hade jag en cykelklass på morgonen och sedan åkte vi till några vänner och hade en riktigt mysdag med fika, hundar och min favorit- Clinton. Efter ca 7 år av saknad kom jag upp i sadeln på denna fantastiska häst igen. Kändes så underbart! Olle fick också prova på. 😉

Men till dagens sanning! Idag är det dagen före jag går in på diet😰 Det var nyss ett år kvar att bygga. Vad hände? Men, jag är taggad! Idag har vi gjort en storhandling och preppat matlådor. Vi körde också igenom ett pass enligt mitt träningschema och jävlar, vad vi är sega i armarna nu. Sjukt kul😀💪.


Och vad vore en dietstart utan lite formbilder.. 

Nu är det bara att kämpa och vänta på magrutorna.. men ikväll blir det revbensspjäll och nyttig morotskaka. 😉 trevlig söndag på er! 

Kommentera

