Jag har bockat av min första dag!

Japp, då var den förta dagen på dieten avklarad. Jag gick inte och la mig hungrig, tvärt om! Jag spenderade min lediga dag i stallet och red ut en sväng på Clinton. Underbart. 

Man får sig en liten tankeställare när man kör diet. Jag ska äta ca 200 g grönsaker till lunch och middag. Det låter ju inte så mycket men när man lägger upp det ser man att det är verkligen mycket grönsaker! Är alldeles för dålig på att äta grönsaker annars. Min kropp får i sig massa näringsämnen av detta, perfekt! 

Vi körde ben på gymmet igår enligt mitt nya schema och jisses vad trötta vi blev! En riktig genomkörare och jag känner redan hur träningsvärken växer. Speciellt i vaderna. 

Nu blir det lite plugg och senare ska jag in till stan med en vän och leta lite!


Kommentera

