Vad händer?!

Shit, alltså. Jag är kär i mitt nya träningsschema. Det är faktiskt riktigt gött att ha ett schema att följa när man vet att någon som har koll gjort det åt en. Får sånt sjukt pump av dessa pass. Jag har fruktansvärt ont i hela kroppen just nu, men det är på ett bra sätt. Jag älskar träningsvärk! Dock kan jag erkänna att jag gärna hade haft något mindre värk i vaderna… Men det är väl smällar man får ta när man skippat att träna just det…

Igår körde vi ett bröst/axelpass. En utmaning, efter tre övningar varav ett superset var att göra 100 armhävningar så snabbt man kunde. Alltså fick man vila när man behövde. Med supermycket träningsvärk i armarna sedan söndagens pass tog vi oss ann utmaningen och blev klara på 6,22 min. Haha! Ja, kan ju hoppas att vi slår den nästa gång… Dom 40 första kändes ändå helt okej, men sen…

Maten känns fortfarande riktgt bra och jag lider inte alls av att gå på diet, tvärt om! Det är supergott och allt känns så fräscht. Får en helt annan känsla i kroppen och den uppskattas! Idag är det viloläge på dagen och ikväll håller jag cykelpass och cross cage så jag ska planera upp det också.

Igår var jag med en vän på stan och det var SÅ mysigt. Lite shopping och en fika (bara en kaffe för mig, men det funkar ju bra det med!). Ha en fin dag!

Efter gårdagens sista övning ville man bara ligga kvar… 😂

Och såhär såg min middag ut. Så himla fräscht. Godaste målet på dagen, helt klart!

Kommentera

