God mat och ett glatt humör

Idag körde vi ett ryggpass på gymmet. Mina vader är fortfarande som två ömma plågor att bära runt på men det börjar släppa i alla fall! 

Ryggpasset, var liksom de andra, brutalt jobbigt men svinkul. Är faktiskt full av energi med mitt nya kostschema. Får grymt pump och jag njuter så länge det varar. Nu sitter jag med kvällsmålet framför mig och ska snart krypa ner i sängen. Imorgon åker vi till Norrköping för att fira Olle som fyller år. Ett restaurangbesök blir det men annars ska jag hålla mig till schemat. Och träningen har vi också schemalagt. 😉

Kommentera

