En liten ros och allt blir så mycket roligare

Jag älskar att hålla pass. Det är verkligen det bästa jobbet man kan ha. Man får träna själv, man får peppa andra till att träna samtidigt som man får ta del av varandras energi! På cross cagen får jag i för sig inte träna själv, men det är så otroligt kul att se deltagarna kötta och verkligen ge ALLT och samtidigt tycka det är roligt och finna glädje i träningen. Det är underbart! Fina kommentarer från sina deltagare är det bästa som finns. I onsdags var det även gruppträningsansvarige på gymmet som visade sin tacksamhet genom att ge rosor till instruktörerna och några fina ord. Det gör så mycket! Så i onsdags stod en fin ros och väntade på mig vid instruktörscykeln. Små saker i vardagen gör så himla mycket och det är så viktigt att tänka på!

Idag är det fredag och jag passade på att köra cardio mellan föreläsningarna. Har haft min första tacokväll på dieten och det funkar det med. Tur för mig att det precis kommit en ny smak (sweet chili) på dom kalorifria såserna. Köpte en igår så var tacon räddad! Imorgon blir det badäventyr i Danmark och vila från träning😁

Kommentera

