-1,7 och några cm mindre!

Hej hopp, två veckor av dieten har rullat iväg. Än så länge har det faktiskt inte vart det minsta jobbigt! Visst, jag kan inte äta som alla runtom mig men jag är pigg, glad och känner att jag har energi på gymmet vilket absolut är guld värt. Än så länge har vi inte gjort några ändringar i schemat förutom att jag fått ett frimål. Det utnyttjade jag i Danmark i lördags vilket tyvärr inte blev en succé, haha… Men men, då fick jag faktiskt sakna min dietmat. 😉 I Danmark hängde i på The Reef hela dagen och att bada bubbbelpool går minst lika bra utan att dricka öl och äta snabbmat. 

På dessa två veckor har jag tappat ca 1,7 kg, 2 cm runt rumpan, 1 cm runt biceps och ca 2 cm runt låren!😁

Armar och kondition i söndags, ben igår. Båda passen gav sjukt bra pump och var så kul! Idag står tisdagspasset på schemat och vi ska prova ett annat gym för skojs skull! Ha en fin dag!

Kommentera

