Wow, det händer verkligen

Igår skickade jag in uppdatering till coach så nu väntar jag på besked om det blir ändringar i schemat och i så fall vad. Som jag sa har det hänt grejer och jag har tappat centimetrar, men nu såg jag det verkligen själv på bilderna. Så sjukt att det kan hända så mycket på bara två veckor. Det gör SÅ mycket att hålla igen på helgerna också. Det blir så himla lätt att man äter alldeles för mycket då. Kul att se! 

Igår körde vi bröst och axlar på ett nytt gym som öppnat i Partille. Själva gymet var helt okej men föll mig inte i smaken riktigt. Men grymt bra om man har barn som spelar handboll och man vill träna under tiden eftersom det också är arena för det. Men det har jag ju inte. 😉 

Nu ska jag fixa dagens matlådor och sedan åka  till skolan för att ha seminarium. Ikväll är det spinning och cross cage! 

.
Här är jag. Rakt upp och ner, utan några poser. Lite underifrån också. För att se sanningen. Men visst fan har det hänt saker! Och det är jag jäkligt nöjd med. Det tycker jag man ska vara. Det ska man alltid vara. Nöjd med sig själv alltså. Men nu gör jag en tävlingssatsning och är på väg mot något osunt, orealistiskt. Glöm inte det! 

2 reaktioner på ”Wow, det händer verkligen

Kommentera

