Resultat och posering

Hej, vad det går!

Jag är tre veckor in på dieten och även om vågen stannade av lite så ska man inte tro att det inte händer grejer! Inga ändringar är gjorda än så länge men idag skickar jag in uppdatering till coach så det kanske är dags för det nu. Även poseringsbilder är inskickade och det är dessa ni ser nedan. HAHA, jag kommer säkert få skratta åt dessa bilder sen när jag fått träna på just posering ordentligt. Än så länge får youtube vara min tränare. Men, det blir ju så mycket roligare att dela med sig.

I helgen var vi på musikal och på mitt fria mål blev det musslor och vitlöksbröd. Det satt fint det. Men, jag är absolut inte trött på min ”dietmat” än. Ikväll står ben på schemat och det är ett jobbigt pass, som alla de andra. Och superkul samtidigt! Det är en bra kombo det. Ha det fint, så hörs vi snart igen!

 

 

En vecka mellan bilderna!

Kommentera

