Formbilder

Hej, vänner!

Ännu en vecka har flugit förbi vilket betyder att det är dags för nya formbilder till coach. Precis skickat iväg dom nu och även om det inte har hänt så mycket på vågen så ser jag skillnad! Så himla roligt!

Har precis varit på gymmet och kört ett benpass. Det är ett riktigt jobbigt och kul pass, som alla andra! Har fått i mig mitt mellanmål för en stund sedan och snart är det dags att börja laga middag. Det känns dom det börjar närma sig att bestämma ett datum för när det är dags för mig att ställa mig på scen, så håll utkik!

Ta hand om er!

En reaktion på ”Formbilder

Kommentera

