Formcheck över tid

Jag är inne på min sjätte dietvecka, tror jag (..?) och det känns fortfarande helt galet bra. Det är riktigt jobbiga pass men jag älskar ju verkligen det här så jag kan inte klaga. Visst finns det dagar då man hellre hade gjort annat. Velat ta ett glas vin till maten, eller ta några godisar från skålen framför sig. Eller bara få ta av den maten alla andra äter, utan att väga allting. Men så stannar man ändå upp och fokuserar på varför. Är det värt en extra portion? Är det värt en choklad? nej. Det är värt varenda svettdroppe, varenda lyft och varenda cardiopass. Jag har det, svart på vitt, att min kropp svarar på det jag kämpar för. Det ger mig så mycket energi att fortsätta väga min sallad. 

.
Från v.1 till idag. Måndag v 6. (v.2 och 4 är ej med)

V. 5 VS v. 6

Kommentera

