Kick off med nordic wellness

Idag har det blivit trippelpass för min del. Körde min egen cardio imorse, 9 intervaller på cykel – så jobbigt!

Sen var det häng med min bror och med pappa. Promenad till ristjärn och lunch hemma. Rygg stod på kvällens styrkeschema och det rev jag av precis innan vi hade kick off på Nordic wellness! Ett superkul tabatapass där vi jobbade i par bjöds det på. Riktigt roligt! Efteråt skulle vi ut och käka men eftersom jag är på diet avstod jag den biten. 

I veckan har jag tränat lite posering och även om det är svårt att få tipsen via mail just nu så gör det ändå skillnad. Vi får justera  det vi kan genom mail men senare ska jag även ta tåget till coachen och träna ordentligt, för det behövs! 

.

Vågen visar 3,5 kg lättare och måtten minskar. Poserna börjar kännas bättre och energin är bra. Jag har inte mycket att klaga på just nu.. 🙂

Kommentera

