Vilodag

Igår hade jag en väldigt välbehövlig vilodag. I lördags var först gången som jag faktiskt kände av dieten på ett negativt sätt. Egentligen var det nog inte bara kosten som spökade utan att jag brände av tre riktigt tuffa pass på fredagen. Med en seg, olustfylld känsla i kroppen nötade jag mig igenom lördagens pass. Direkt efter syrkan körde vi cykelintervaller och de gick förvånandsvärt bra ändå. Vi var på Liseberg och gick runt vilket var supermysigt men jag kände mig låg även där.

Till kvällen var det dags för frimål (blev sushi) och igår hade jag som sagt en vilodag. Den var så välkommen! Vi bodde typ i sovrummet och brände av flera avsnitt av Lost. Haha! En sådan dag har jag inte haft på länge. Vi tog en promenad till kvällen så vi fick rört oss litegrann, men mer än så blev det inte. superskönt!

Till frukosten gjorde jag mina kvargfrallor och räknade ut så jag kunde ta några kalkonskivor också. Riktig superdietfrulle!

Kommentera

