Tillbaka där jag började

Igår stod ben på schemat och när vi kom till gymmet i Landvetter var det så mycket folk att vi bestämde oss för att åka till Mönlycle istället. Fördelen med att kunna träna på flera ställen! Där var det betydligt lugnare och vi fick till ett riktigt bra pass! Kände mig genast mycket mer motiverad. Behöver verkligen röra på mig för att må bra. 

Lite roligt att besöka mölnlyclegymmet också eftersom det var där jag en gång började. Det var där jag fick mitt första gymkort och jag vet inte hur många morgonpass jag bränt av där. Där har jag lärt mig så mycket! Det var också skönt att växla miljö lite. Behöver det!


Kommentera

