Kollar bikini

Idag hade jag cykelpass och cross cage på Nordic Wellness. Det var så roligt – som alltid! Helt grymma deltagare och nästan alla var uppe i röd zoon på cykelpasset! SÅ grymma! Lite nya ansikten också vilket alltid är kul. På cross cagen körde vi ett varv med sju stationer där man jobbade 45 sekunder. Känns bra att ha lite mer tid att kolla teknik med deltagarna jämfört med vad man hinner när vi kör kortare intervalller.

Just kortare intervaller gjorde vi dock efter ett varv, och efter 45 sekunder burpees!😉  Omgång två körde vi två varv, 30 sekunder all in(kondition+styrka) med 15 sekunder vila. Vi avslutade med 40 sekunder burpees, 20 sekunder armhävningar och 15 sekunder höga knän. Riktigt grymma deltagare!! All kärlek åt er!<3 

Nu åter till dieten. Det ska bli ändring i kosten denna veckan och det ska jag få imorgon. Spännande! Har också börjat kolla på bikinis redan. Det är ett tag kvar och jag såg att tjejen jag tänkte beställa från började få fullt så jag slängde ut frågan på facebook och jisses,vad mycket svar! Så mycket man kan spara på att köpa en begagnad. Tänkte köpa hem lite extra connectors så jag kan justera där om den skulle vara för stor eller för lite.. Superbra verkligen!

Nu har jag fått i mig mitt sista mål för dagen och känner mig ganska redo för sängen. God natt på er! 😘

Har ungefär Oliwers känsla i kropp och huvud just nu…😰

Kommentera

