Min tävlingsbikini

Nu är jag på väg till gymmet för att köra min cardio. Har precis varit och hälsat på skolan där jag ska ha min VFU och det känns så bra! Mysiga elever och en superhärlig handledare och alla välkomnade mig varmt. Känns superbra!

Igår fick jag tag i en bikini också. Precis en sådan jag tänkt mig och jag är supernöljd. Kommer nog behöva sy in den något men för övrigt känns den grym. Så gött att kunna ta på den. Det känns så mycket mer motiverande och närmre målet med en gång. Jag måste verkligen börja poseringsträna mer! 

Kommentera

