HAMBURGARE

Igår var vi på mm sport och shoppade på rean. Butiken ska stängas eftersom de öppnat på ett annat ställe. För min del blev det ett par tights och ett linne, båda från Better Bodies. Så nöjd! Olle fick med sig ett par nya byxor han med och ett par handledslindor.

Dubbelpass på gymmet väntade efter det. Körde armar och sedan cykelintervaller och det var precis lika jobbigt som vanligt. Jag känner förvisso att återhämtningen känns något bättre, men det är fortfarande galet jobbigt och jag blir så illamående efter sista. Men just den känslan är ju målet att uppnå varje gång ändå. 😉

Frimålet igår hade jag planerat redan innan jag åt mitt förra -hamburgare med klyftpotatis! Det var typ godare än jag hade förväntat mig.. Så det blev två, haha! Men jag såg dock till att välja bra alternativ. Vi gjorde egna hamburgare av 5% köttfärs och jag hade min kalorifria bbqsås. 

Nu har jag ett experiment av mitt mellanmål i ugnen och sen har jag två mål kvar för dagen. Imorgon går jag in på min åttonde dietvecka!

Kommentera

