Formbilder

För tillfället känns det som jag har suttit instängd i mitt hus i tre dagar med en tenta som tagit all energi. Men riktigt så illa är det inte. Har hunnit gymma i alla fall! Och nu är skiten inskickad. Jag och Oliwer var ute på en långpromenad förut och det behövdes verkligen. Så skönt att komma ut lite. I måndags var det formcheck som vanligt och vågen hade droppat ett kg men eftersom den inte säger mer än det så är det ju måtten man går gå på. Och jodå, det har minskat. Tillsammans blev det några centimeter. Armarna händer det inte mycket med just nu utan det är mer runt midja och höfter. Precis som jag vill ha det! 

Ikväll håller jag cykelpass. Ska bli skönt att svettas ordentligt! 
Förra veckan VS denna veckan. 

Passar också på att poseringsträna litegrann i pluggpauserna!

Kommentera

