Första spyan

Denna veckan har varit fullt upp. Jag har passat på att jobba lite nu när jag varit ledig från skolan. Vi har ”planerat” bröllop, så det är väldigt gött att kunna jobba ihop lite till sparkontot. Så himla roligt! 😄

Idag körde vi dubbelpass på gymmet. Fredagar är en sån dag. Rygg stod på schemat och det kändes bra. Fick bra pump! Även cardion gick riktigt bra. Haha! Jag kör intervaller på cykel. Nio intervaller som är 20 sek ALL IN sen vilar jag/cyklar lugnt i 1 min 40 sek och det är verkligen brutalt jobbigt. Idag, på åttonde intervallen kom en spya för mig. Helt oförberett! Haha!😁 Jag är en sån som verkligen är livrädd för spyor, börjar liksom skaka av nervositet om nån i min närhet spyr så jag trodde fan inte att det var möjligt för mig att spy av utmattning men jodå, tydligen! Men det var inte så illa som jag trodde. Och det var absolut inte mycket men ändå. Nu har jag gjort det i alla fall. 😂

Sen var det födelsedagsmiddag för mormor hemma hos mamma. Hade med mig egen mat men gud så gott det var. Jag älskar verkligen min dietmat. Nu har jag bränt av 10 veckor. Helt galet! Det är 78 dagar kvar innan jag ska ställa mig på scenen för första gången. Sick! 
Här är förresten veckans formbilder. Glömde bort dom efter nyårs händelser!

Här kommer en bild på ett middagsexempel. Lövbiff, ris, avokado och sallad med vinäger och salladskrydda. GALET gott! Lyxat till det med lite goda kryddor i en tomatkross också. Det är verkligen ett hett tips till er som gärna vill ha sås till maten men hålla nere kaloriintaget.

2 reaktioner på ”Första spyan

Kommentera

