Vilodag+cardio

Idag var sista dagen på jullovet. Det har varit så behövligt! Kunde verkligen inte koncentrera mig på föreläsningarna sitsta tiden. Nu är det lite examinationer i svenskan som ska betas av sen är det dags för VFU. Ska bli riktigt roligt!

Idag var det vilodag från gymmet så vi tog oss ut på en långpromenad efter en sconesfrukost. Mixade lite med mellanmålen som jag brukar på helger. Så länge totalen blir som det ska! Har ju också ett konditionspass på 30 min som ska brännas av någon gång i veckan. Kan vara typ en morgonpromenad,men pga vädret tog jag mig faktiskt till gymmet och körde på crosstrainern. Skönt att svettas lite i alla fall! 

En riktigt go söndag med andra ord. Här följer en bild på mitt mellis som blev över. Kul va?😁 äpple, kvarg med fun light och en klick jordnötssmör. Enkelt och gott!

En reaktion på ”Vilodag+cardio

Kommentera

