Elfte veckan

Är nu inne på vecka 11 av dieten. Eleven more to go! Känns ändå sjukt bra fortfarande och jag har inga problem med trötthet eller hunger. Däremot börjar jag verkligen tröttna på passen.. speciellt armpasset. Förhoppningsvis kommer mitt nya schema under veckan så sista armpassey blev i lördags. 

Imorgon blir det en morgonpw innan frukost så jag får lite ordning på cardion denna veckan. Känns ju skönt efter kvällens benpass, haha!😁 Men det ska nog gå… nu blir det quinoa, kyckling, grönsaker och tomatsås. Sen blir det chokladbomb innan sängen. Helt okej! Ha det fint!😘
Alltså utfallssteg med hantlar varvat med lårcurl på boll är BRUTALT. Men på något sätt gillar jag det😉

2 reaktioner på ”Elfte veckan

  1. Shit vad länge man är i diet! :O Hur fungerar det efter tävlingen? Är coachen med då också och stöttar en tillbaka till ett ”normalläge”? Kan du inte skriva lite kring det och hur det fungerar för en som är okunnig 🙂

    Gilla

Kommentera

