Cykelkväll

Vi är nu inne på lilllördag vilket betyder min tur att hålla pass på Nordic Wellness. Kul! Cykel och cross cage står på schemat och jag förväntar mig lite nya ansikten såhär in på det nya året. Sen hoppas jag såklart på många ”gamla ansikten” också. 😉 Nu har mitt nya träningsschema anlänt så jag väntar spänt tillpå på fredag då vi kommer att köra igenom ett av fyra pass. Så behövligt med förändringar! Ett till lågintensivt pass med cardio är också med så det tänkte jag göra imorgon. 

Igår körde vi bröst och axlar och det kändes riktigt bra. Fick sjukt bra pump, även om 100 armhävningar kändes jobbigare än aldrig förr. Men kan ju bero på att övningarna innan gick bättre..😁 Har verkligen fyllts med motivation de senaste dagarna. Inte för att jag varit i någon svacka, men människor runt om mig har visat sådant intresse och jag har fått komplimanger om att det händer grejer så blir så otroligt glad! 😍  

Nu, som jag har sagt förut, gäller det verkligen att träna på poseringen också och få det att kännas så naturligt som möjligt..😁

Kommentera

