Cardio och poseringsträning

Torsdag idag- vilket som vanligt betyder hälften av kolhydraterna. Därav tillhör torsdag till en av mina ”mindre-gilla-dagar”. Men, idag blev en riktigt bra dag ändå. Jag och Oliwer tog en långpromenad imorse och sedan har vi hängt i soffan ganska stor del. Kollat på film och jag har skickat in min tenta. Mellanmålet idag bestod av propud milkshake med hallon och vitchokladsmak. Alltså jag ÄLSKAR den. Till det hade jag mango (!!!!!) och nötter. En drömkombo till mellanmål om ni frågar mig.

Efter lunch åkte jag ner till gymmet. Hämtade först ut mina paket som kommit. Ett från MM Sports och ett från perfect fit då jag beställt nya poseringsskor. 12 cm klack… Jag vet inte hur det kommer gå. Vi körde i alla fall lite poseringsträning efter mitt cardiopass (Sprang i lugnt tempo på bandet i 30 min). Det är verkligen så mycket att tänka på vad det gäller poseringen och det är galet jobbigt alltså! Man tror inte att det kan vara så ansträngande men det är det! Och för att inte tala om balansen.. Har sjukt svårt att inte ramla omkull, speciellt i side posen… Men det är så nyttigt att träna på detta alltså. Måste göra det ofta och mycket!! Bara att lära mig gå i dessa höga klackar kommer bli en kamp i sig. Ska verkligen försöka, men går det inte så blir det 10cm. 😉

Nu har jag precis ätit middag och väntar på att göra kvällsmål. Haha, man blir aldrig proppmätt när man är på diet.. Hade LÄTT kunnat äta en lika stor portion till.


 

Kommentera

