10 veckor kvar

Helgen har glidit förbi, lika snabbt som vanligt. Imorgon ska jag ut på min första VFU-period. Spännande! 

Igår körde vi igenom pass nr 4 enligt nya träningsschemat och jäklar vad det känns idag. Har galen träningsvärk i biceps och mage. Riktigt kul med förändringar. Efter passet körde vi cykelintervallerna vilket också var helt galet jobbigt. Det är riktigt gött med dubbelpass på lördagar eftersom jag har mitt frimål på kvällen sen. Då smakar det extra bra.😉 Igår körde vi honungsmarinerade revbenspjäll med bröd och tzatziki. Till efterrätt blev det add icecream med pepparkakssmak. Så sjukt gott! 

Idag är det vilodag och vi gick ut på en långpromenad i det fina vädret. Kändes typ konstigt att få sol i ansiktet, haha. Så skönt! Lunchade hemma hos pappa och nu har vi handlat lite och ligger i soffan innan matlåtsprepp. Ha en fortsatt härlig söndag, hörrni!
-standard med våffefrukost på lördagar! Receptet går i linje med min diet.

Kommentera

