66 days out

Hej, mina vänner!

Jag har på senare tid haft några ”jag-vill-verkligen-äta-vad-jag-vill”-stunder vilket har varit lite småjobbigt men jag har fortfarande mycket energi i kroppen så det är verkligen bara psyket som spelar mig ett spratt. Ska försöka hålla det i styr! Min VFU-plats är underbar och det känns superlugnt att ha diet över denna period. Jag var lite nojig över det måste jag erkänna!

Senaste veckan har jag kört enligt mitt nya träningsschema. Det är längre pass men det var verkligen nödvändigt med ett nytt schema för mig. Kände hur jag ”sjunkit” in i de gamla passen och bara gjorde dem av ren måste-känsla. Så, nu är det kul igen!

Idag har jag pass så det är ”bara” cardio idag. Imorgon är det ett lugnare cardiopass på 30 min, annars vila. Sen blir det dubbelt fredag, lördag och så vilodag på söndag. Så det är som vanligt!

Denna veckan har det inte hänt supermycket på vågen men -0,5 runt rumpan så det händer ändå grejer. Ska bli intressant att se hur kroppen reagerade på ändringarna!

Kommentera

